Transmisijos remontas

Transmisiją sudaro: automatinė arba mechaninė pavarų dėžė, sankaba, pagrindinė ir kardaninė pavara, diferencialas, pusašis, stebulė. Taigi, transmisija trumpiau tariant yra perdavimas – judesio perdavimas nuo pavarų jungimo iki automobilio pajudėjimo.

Transmisija yra būtina, degalais valdomo variklio, fizikai patenkinti.

Kiekvienas variklis turi raudonąja liniją, kuri nurodo maksimalią vertę, kuri yra reikalinga variklio degimo sistemai. Variklis turi siauras zonas, kur arklio galios ir apsukos yra maksimaliame lygyje. Pavyzdžiui, variklis gali gaminti maksimalų galingumą 5500 arklio galių apsisukimams per minutę. Transmisija leidžia pavaros santykiui, tarp variklio ir varančiųjų ratų keistis, kai automobilio greitis didėja ir mažėja. Jūs perjunginėjate pavaras, todėl variklis gali likti žemiau raudonosios linijos ir arti savo geriausio diapazono rezultatų.

Pavarų dėžės gali būti automatinės arba mechaninės. Automatinė pavarų dėžė pirmiausia didina variklio apsisukimus, kai eina per hidraulinį susijungimą, o tada per trijų ar keturių pavarų santykį. Mechaninė pavarų dėžė paprastai suteikia šiek tiek geresnį kuro sąnaudų ekonomiškumą, todėl, kad suteikia optimalesnį slydimą, nei tas, kuris vyksta automatinių apsukų keitiklyje. Mechaninė pavarų dėžė paprastai nesukelia sunkumų vairuojant, išskyrus sankabos mynimą, kuris gali būti varginantis, jei miname neteisingai arba per daug.

Jei pajutote, kad Jūsų automobilis turi transmisijos gedimą, atvykite pas mus. Nuodugniai ištirsime, surasime problemą ir atitinkamai sutvarkysime Jūsų automobilį.

 

Atliekami darbai:

  • Pavarų dėžės nuėmimas/pastatymas
  • Sankabos keitimas ir remontas
  • Pusašių ir jų šarnyrų keitimas
  • Darbinio/pagrindinio cilindriuko keitimas
  • Pusašių riebokšlių keitimas
  • Kiti su transmisija susiję darbai